Pokiaľ má klient záujem kartu si dobiť cez internetový obchod „VRÁTNA E-SHOP“, môže si čipovú kartu nechať a priradiť do svojho profilu.
Klient má právo na náhradu alebo predĺženie platnosti celosezónneho skipasu len v prípade:
Klient nemá nárok na vrátenie zaplatenej sumy, alikvotnej čiastky ani na dodatočnú výmenu, náhradu ani zmenu/predĺženie platnosti lístka alebo na inú formu odškodnenia v prípade nevyužitia skipasu, resp. jeho celého času alebo neodôvodneného nevyzdvihnutia si lístka. V prípade straty, znehodnotenia alebo zabudnutia skipasu nebude klientovi poskytnutá žiadna náhrada ani vrátená záloha za skipas. V prípade zlého počasia, lavínového nebezpečenstva, prerušenia prevádzky horských dopravných zariadení, zablokovaných zjazdových tratí alebo pri skoršom odjazde v prípade, ak z týchto dôvodov nebude klientovi umožnené využiť služby, na ktoré ho skipas oprávňuje, nie je prevádzkovateľ povinný poskytnúť klientovi žiadnu peňažnú náhradu ani predĺžiť platnosť skipasu. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na odstávku lanových dráh a vlekov v prípade zlých poveternostných podmienok, nutných opráv a revízií.
Pri riešení problému (sťažnosti) s klientom, pokladníčka vyzve klienta (ak má však platný cestovný lístok a daňový doklad) na spísanie sťažnosti, resp. žiadosti písomnou formou na mieste pokladne, alebo na dodatočné poslanie sťažnosti poštou na adresu, resp. e-mailom: Vrátna Malá Fatra, Starý dvor, 013 06 Terchová, resp. infocentrum@vratna.sk. Iná forma sťažnosti sa neuznáva! Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na individuálne posúdenie každého prípadu reklamácie služieb, oprávnenosti reklamácie, požiadaviek zákazníka a poskytnutia náhrady cestovného a jeho spôsobu alebo výšky.
PREVÁDZKOVATEĽ: Omnitrade, a.s. Miletičova 1, 821 01 Bratislava, prevádzka: Vrátna dolina, Tel.:+421 903 266 231, email: infocentrum@vratna.sk, IČO:35724633, DIČ:2020267887