Poskytnutie náhrady za lístok/ skipas – Klient má právo vrátenia peňazí v prípade, ak bol dopravným zariadením dopravený do vrcholovej stanice Kabínková lanovka Chleb a Sedačková lanovka Paseky a poveternostné alebo technické podmienky na spätnú prepravu sú v rozpore s ohrozením života. Platí pri zakúpení len obojsmerného lístku. Na jednosmerný lístok sa storno podmienky nevzťahujú a nemôže byť vrátená alikvotná čiastka lístku.Klient má právo na náhradu alebo predĺženie platnosti celosezónneho skipasu len v prípade:
- ak zimná sezóna nezačne z dôvodu pretrvávajúcich opatrení proti šíreniu vírusu SARS-COV-2
- prevádzkovateľ vystaví klientovi voucher, ktorý ho oprávňuje na prenos zaplateného sezónneho skipasu do nasledujúcej sezóny.
- ak bude zimná sezóna prerušená z dôvodu sprísňovania opatrení proti šíreniu vírusu SARS-COV-2:
- prevádzkovateľ na základe konkrétne vzniknutej situácie pre držiteľov celosezónneho skipasu vypracuje doplnkovú kompenzáciu (napr. vrátenie alikvótnej čiastky, prenos do nasledujúcej sezóny, poskytnutie inej náhrady)
- ak držiteľ sezónneho skipasu ochorie a bude práceneschopný po dobu min. 21 dní:
- prevádzkovateľ na základe potvrdenia od lekára, ktoré je klient povinný doložiť ihneď alebo najneskôr do 10 pracovných dní do Infocentra Paseky, umožňuje prenos celosezónneho skipasu na inú osobu rovnakej kategórie. Prenos na inú kategóriu nie je možný.
- ak držiteľ sezónneho skipasu utrpí úraz , ktorý mu znemožní využívať celosezónny skipas:
- prevádzkovateľ na základe potvrdenia od lekára, ktoré je klient povinný doložiť ihneď alebo najneskôr do 10 pracovných dní do Infocentra Paseky, vráti alikvótnu čiastku, ktorá zodpovedá obdobiu od momentu úrazu po koniec platnosti daného skipasu. umožňuje prenos celosezónneho skipasu na inú osobu rovnakej kategórie. Prenos na inú kategóriu nie je možný.
- V prípade úrazu sa peňažná náhrada sa poskytuje aj pri viacdenných skipasoch. V prípade, že platnosť prechádza cez dve časti lyžiarskej sezóny sa nevypočítava zmiešaná cena skipasu, platí cena v deň nákupu skipasu. V prípade úrazu pri kúpe hodinových a denných skipasov, klient nemá nárok na peňažnú náhradu.
Klient nemá nárok na vrátenie zaplatenej sumy, alikvotnej čiastky ani na dodatočnú výmenu, náhradu ani zmenu/predĺženie platnosti lístka alebo na inú formu odškodnenia v prípade nevyužitia skipasu, resp. jeho celého času alebo neodôvodneného nevyzdvihnutia si lístka. V prípade straty, znehodnotenia alebo zabudnutia skipasu nebude klientovi poskytnutá žiadna náhrada ani vrátená záloha za skipas. V prípade zlého počasia, lavínového nebezpečenstva, prerušenia prevádzky horských dopravných zariadení, zablokovaných zjazdových tratí alebo pri skoršom odjazde v prípade, ak z týchto dôvodov nebude klientovi umožnené využiť služby, na ktoré ho skipas oprávňuje, nie je prevádzkovateľ povinný poskytnúť klientovi žiadnu peňažnú náhradu ani predĺžiť platnosť skipasu. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na odstávku lanových dráh a vlekov v prípade zlých poveternostných podmienok, nutných opráv a revízií.
Pri riešení problému (sťažnosti) s klientom, pokladníčka vyzve klienta (ak má však platný cestovný lístok a daňový doklad) na spísanie sťažnosti, resp. žiadosti písomnou formou na mieste pokladne, alebo na dodatočné poslanie sťažnosti poštou na adresu, resp. e-mailom: Vrátna Malá Fatra, Starý dvor, 013 06 Terchová, resp. infocentrum@vratna.sk. Iná forma sťažnosti sa neuznáva! Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na individuálne posúdenie každého prípadu reklamácie služieb, oprávnenosti reklamácie, požiadaviek zákazníka a poskytnutia náhrady cestovného a jeho spôsobu alebo výšky.