- Milí návštevníci, INFOCENTRUM je v prevádzke od piatku 17.11. 2023 až do otvorenia zimnej sezóny nasledovne: PIA - NED: 9,00 - 16,00
- Kabínková lanovka Chleb aj s reštauráciou Panoráma v prevádzke sobota a nedeľa od 9,00 do 15,30. Tešíme sa na vás.
- SKIALPOVÁ SEZÓNKA v cene 75 € (v cene neobmedzené vstupy na skialp, 15% zľava na gastro). Možno zakúpiť len osobne v Infocentre.
- Ohľaduplnosť
k iným osobám – každý na lyžiarskej trati sa musí chovať tak, aby
neohrozoval iné osoby a nespôsobil škodu sebe ani iným.
- Ovládanie rýchlosti
a spôsobu jazdy – každý, kto sa pohybuje na lyžiarskej trati, musí
rýchlosť prispôsobiť svojím schopnostiam, možnostiam, terénu, snehovým
podmienkam a počtu osôb na trati
- Voľba smeru – každý,
kto sa pohybuje na lyžiarskej trati, musí smer jazdy voliť tak, aby neohrozil
osoby pohybujúce sa na lyžiarskej trati pred ním a súčasne musí dodržiavať
dostatočný odstup od osôb pohybujúcich sa na trati.
- Predbiehanie –
predbiehať sa môže sprava aj zľava tak, aby mal predbiehaný dostatočný priestor
pre smer a spôsob jazdy.
- Vjazd na trať a rozjazd
po zastavení – každý, kto vchádza na lyžiarsku trať alebo chce po zastavení
opäť pokračovať v pohybe na trati, je povinný sa presvedčiť, či sa zhora
alebo zdola nepribližuje iná osoba tak, aby neohrozil seba ani iných.
- Zastavenie
a státie – každý, kto sa pohybuje na lyžiarskej trati, nesmie bezdôvodne
zastaviť a stáť na zúžených a neprehľadných častiach lyžiarskej
trate. Osoba, ktorá spadla, musí také miesto čo najrýchlejšie opustiť.
- Výstup a zostup –
osoba, ktorá stúpa alebo schádza po lyžiarskej trati, musí použiť okraj
lyžiarskej trate.
- Rešpektovanie
signalizácie a značenia – každý, kto sa pohybuje na lyžiarskej trati, je
povinný rešpektovať značenia a signalizáciu na tratiach.
- Poskytnutie prvej
pomoci – v prípade úrazu / nehody je každý povinný poskytnúť prvú pomoc
a privolať oprávnenú osobu z Horskej záchrannej služby (HZS - telefónne čísla:
18 300, 112, príp. 041 5695232, 0903 624 028).
- Úprava lyžiarskej trate
– v čase úpravy lyžiarskej trate je každý povinný riadiť sa pokynmi
prevádzkovateľa lyžiarskej trate.
- Identifikácia – každý,
či už účastník nehody alebo svedok, je povinný poskytnúť základné údaje
o svojej osobe
- Ochranná prilba – lyžiar mladší ako 15 rokov je povinný na lyžiarskej trati chrániť si hlavu riadne upevnenou ochrannou prilbou
OBCHODNÉ PODMIENKY A
VŠEOBECNE PLATNÉ INFORMÁCIE PRE STREDISKO
ZS 2022/2023
1.
Kúpou skipasu klientom (cestujúcim) a využitím jeho
práva na prepravu tým, že nastúpi na dopravné zariadenie (vlek alebo lanovú
dráhu) alebo vstúpi do priestoru nástupu alebo výstupu dopravného
zariadenia na základe zakúpeného skipasu dochádza medzi
klientom a spoločnosťou OMNITRADE, a.s. (ďalej aj ako „prevádzkovateľ“)
k uzatvoreniu zmluvy o preprave osôb podľa § 760
a nasl. Občianskeho zákonníka. Takýmto uzatvorením zmluvy klient zároveň
potvrdzuje, že sa oboznámil s prepravnými podmienkami, cenníkom platným
v lyžiarskom stredisku Vrátna Malá Fatra, aktuálnymi snehovými
a poveternostnými podmienkami a tiež že sa oboznámil s Bielym
kódexom (príloha č. 8 Vyhlášky č. 23/2006 Z.z. Ministerstva vnútra Slovenskej
republiky) Klient sa zároveň zaväzuje rešpektovať a dodržiavať platné
tarifné, prepravné, obchodné a reklamačné podmienky prevádzkovateľa a Biely
kódex, t.j. pravidlá pohybu a správania sa na svahu.
2. Všetky skipasy sú vo forme čipových
kariet. Každý klient je povinný zaplatiť za skipas prevádzkovateľovi jeho
cenu - za čipovú kartu vo výške 4 EUR, ktorá sa
v kamenných predajniach musí zaplatiť v hotovosti. Bez zaplatenia za
skipas nie je prevádzkovateľ povinný klientovi skipas vydať. Skipasy
vydané v pokladni je klient povinný po ich použití vrátiť prevádzkovateľovi
počas otváracích hodín v pokladniach strediska (Paseky / Chleb) alebo v
Infocentre Paseky. Suma za skipas bude klientovi vrátená len v prípade
vrátenia plne funkčného a neporušeného skipasu, teda
skipasu bez akýchkoľvek vád.
Pokiaľ
má klient záujem kartu si dobiť cez internetový obchod „VRÁTNA E-SHOP“, môže si
čipovú kartu nechať a priradiť do svojho profilu.
3. Platnosť a použitie zakúpeného
skipasu – každý skipas je platný počas dennej doby prevádzky
strediska Vrátna Malá Fatra. Skipas je možné použiť na všetkých
prevádzkových lanových dráhach a lyžiarskych vlekoch v lyžiarskom stredisku
Vrátna Malá Fatra okrem skipasu typu "Easy", ktorý je platný iba na
vlekoch typu pre začiatočníkov, na mape vyznačených písmenami K,L,S
a P.
4. Klient
je povinný čipovú kartu nosiť na ľavej strane, najlepšie
vo vrecku na vetrovke na to určenom a na požiadanie obsluhy dopravných
zariadení v stredisku sa ním preukázať. Klient je tiež povinný vyvarovať sa
umiestneniu čipovej karty v bezprostrednej blízkosti mobilného telefónu
(nakoľko hrozí vymazanie nakódovaného typu lístka bez nároku na opätovné
bezplatné dobitie).
5. Typy
skipasu:
a) Skipas bez
mena držiteľa skipasu (prenosný skipas):
-1 denný, - depotný časový (platný od prvého prechodu cez turniket),
b) Skipas 8-hodinový výberový - časový limit začína
plynúť po prechode cez turniket a počíta sa každá začatá hodina. Platnosť tohto
skipasu končí po uplynutí 8 hodín lyžovania.
c)
Skipas s menom držiteľa skipasu (neprenosný skipas je platný len pre osobu, na
ktorej meno bol skipas vydaný, v opačnom prípade bude takýto skipas zablokovaný
na zvyšok zimnej sezóny): - platí pre 2 až 7 denný skipas
d) Skipas s fotografiou držiteľa skipasu (sezónny
a 10 dňový skipas) - je platný len pre osobu, na ktorej fotografiu bol
skipas vydaný, v opačnom prípade bude takýto skipas zablokovaný na zvyšok
zimnej sezóny.
e) Rodinný skipas platí len pre rodičov a ich deti
preukázaním sa občianskeho preukazu a kartičkou poistenca dieťaťa. Musí byť
zhodné meno a adresa.
f)
Skipas na večerné lyžovanie (sezónne
a 5, 6 a 7 dňové skipasy majú večerné lyžovanie automaticky zahrnuté
v cene).
6.
Typy taríf:
· Lístok deti – deti do 6 rokov vrátane v prípade
doprovodu dospelou osobou cestujú zadarmo s výnimkou Kid´s Zone, kde aj
deti do 6 rokov potrebujú samostatný skipas. Ak dieťa v deň návštevy strediska
dovŕši siedmy rok života, je nutné si zakúpiť detský lístok. Deti od 7 do 12
rokov / vrátane – teda do 12 rokov 11 mesiacov a 29 dní / majú nárok na detský
lístok.
· Lístok seniori - seniori od 60 rokov a držitelia
preukazu ZŤP majú nárok na lístok v tarife junior/senior.
· Lístok juniori – osoby vo veku od 13 do 19 rokov
/vrátane – teda do 19 rokov 11 mesiacov a 29 dní / majú nárok na lístok
v tarife junior/ senior. Na juniorský lístok majú nárok aj držitelia
zľavových kariet ISIC, ITIC a EURO26. Zľava na zľavové karty sa vzťahuje len
pri kúpe 4-hodinového, denného, viacdenného skipasu a obojsmerného lístku na
KLD Chleb.
· Lístok dospelý – osoby vo veku od 20 do 59 rokov
/vrátane – teda do 59 rokov 11 mesiacov a 29 dní / majú povinnosť zakúpiť si
lístok v tarife dospelý.
· Rodinný lístok – len pre rodičov s deťmi od 7 do
12 rokov vrátane. Neplatí pre dôchodcov a juniorov.
7. Zakúpenie a vyzdvihnutie skipasu - Skipas
je možné zakúpiť v čase prevádzky lyžiarskeho strediska Vrátna Malá Fatra
za sezónne ceny (mimosezóna, top a hlavná sezóna) v pokladniach (v lokalite
Paseky a Chleb),v Infocentre Paseky (zboku pokladne) alebo kedykoľvek cez
elektronický obchod „VRÁTNA E-SHOP“. Všetky skipasy sú neprenosné. Skipasy vydané na meno
držiteľa (viacdňové a sezónne skipasy,) sú neprenosné od okamihu ich vydania.
Držiteľ týchto skipasov je povinný pri kúpe zadať svoje meno a priezvisko,
dátum narodenia a bude vyhotovená fotka na pokladni v stredisku. Tieto údaje
slúžia len na účely dokazovania, či skipas používa dotyčná osoba, ktorá je
uvedená na skipase a v systéme ako vlastník. Ostatné skipasy sa stávajú
neprenosnými okamihom prvého prechodu čítacím zariadením (turniketom).Na
prepravu používajte len skipasy zakúpené na oficiálnych predajných
miestach strediska Vrátna Malá Fatra. Skipasy obdržané alebo zakúpené od iných
osôb (dvojité použitie) sú neplatné a pri pokuse o použitie budú návštevníkom
ZABLOKOVANÉ! Návštevník je povinný v prípade vyzvania povereným zamestnancom
lyžiarskeho strediska preukázať sa platným skipasom. Ak zamestnanec zistí, že
klient jazdí na neplatný alebo neoprávnene zľavnený skipas, tento mu bude
takisto ZABLOKOVANÝ bez nároku vrátenia peňazí.
8. E-shop
- Zákazník môže v internetovom obchode „VRÁTNA E-SHOP“, umiestnený na
internetovej adrese: eshop.vratna.sk, zakúpiť online tarifu prostredníctvom
internetových stránok prevádzkovateľa, pričom kúpnu cenu za online tarifu
zákazník uhradí využitím platobného systému GP webpay. Zakúpením online tarify
sa zákazník zaväzuje rešpektovať a dodržiavať všeobecné obchodné podmienky,
rovnako ako platný a účinný prevádzkový poriadok lyžiarskeho strediska Vrátna
Malá Fatra a Biely kódex, ktoré sú zverejnené na internetových stránkach.
Predaj online taríf sa realizuje v súlade so všeobecne záväznými právnymi
predpismi, a to najmä Občianskym zákonníkom, Nariadením Európskeho parlamentu a
Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní
osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica
95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov),, Zákonom o ochrane
spotrebiteľa a Zákona o elektronickom obchode.
8.1. Nákup - Nakupovať
online tarify prostredníctvom internetového obchodu „VRÁTNA E-SHOP“ môžu v
súlade s týmito obchodnými podmienkami všetky fyzické a právnické osoby za
podmienok ďalej stanovených.
8.2. Registrácia – každý užívateľ, ktorý má záujem
realizovať nákup cez „VRÁTNA E-SHOP“ je povinný správne a pravdivo vyplniť
zobrazený elektronický formulár a zadať všetky požadované informácie ohľadom
svojej osoby. V prípade registrácie meno, priezvisko, emailovú adresu, dátum
narodenia, adresu trvalého bydliska a heslo. V prípade nákupu bez
registrácie meno, priezvisko, emailovú adresu, telefónne číslo a adresu. Tieto
údaje slúžia len na účely dokazovania, či skipas používa dotyčná osoba, ktorá
je uvedená na skipase a v systéme ako vlastník. Po zadaní všetkých povinných
údajov je registrácia úspešná. Užívateľ má prístup k svojmu kontu na
„VRÁTNA E-SHOP“ po uvedení správneho prihlasovacieho e-mailu a hesla.
Prihlasovací e-mail a heslo si zadáva každý užívateľ a je platné počas celej
doby registrácie. Užívateľ je oprávnený kedykoľvek zmeniť heslo do svojho
konta „VRÁTNA E-SHOP“, tel. číslo a adresu. Zmena prihlasovacieho emailu
do konta je možná len na základe žiadosti užívateľa zaslanej na emailovú
adresu: eshop@vratna.sk. OMNITRADE, a. s. nenesie
zodpovednosť a nezodpovedá za akékoľvek škody vzniknuté v súvislosti
s prístupom do konta na stránke eshop.vratna.sk .Užívateľ je povinný utajovať
a chrániť svoje prihlasovacie údaje ku kontu s cieľom zamedziť ich
zneužitiu. OMNITRADE, a. s. nenesie zodpovednosť za škodu a za iné
dôsledky spôsobené sfalšovaním alebo nesprávnym vyplnením údajov pri vzniku,
zmene alebo zániku členstva vo „VRÁTNA E-SHOP“ .
8.3. Postup nákupu – po úspešnej registrácii, užívateľ zvolí typ lístka,
dátum kedy ho plánuje využiť a prejde na detail objednávky, kde sa mu
zobrazí nákupný košík a všetky vybraté skipasy, resp. lístky a tiež
informácia na aké mená sú skipasy/ lístky vydané, dátumy platnosti, číslo
čipového lístka (ak je priradený). Následne bude užívateľ presmerovaný na
dokončenie objednávky, kde pred potvrdením objednávky musí užívateľ odsúhlasiť,
že sa oboznámil so zásadami spracovania osobných údajov, obchodnými
a prepravnými podmienkami lyžiarskeho strediska Vrátna. Hlavný
užívateľ má možnosť nakupovať službu aj v prospech priradeného
užívateľa, ktorý bude službu čerpať (rodinný príslušník napr. rodič, dieťa,
manžel/-ka). Po kontrole objednávky pristúpi užívateľ priamo k platbe.
Všetky skipasy ponúkané v internetovom obchode „VRÁTNA E-SHOP“ majú
uvedenú aktuálnu kúpnu cenu, ktorá je platná v okamihu zaslania objednávky
užívateľom. Všetky kúpne ceny sú vrátane DPH. Na jednu čipovú kartu je možné
aktivovať iba jednu online tarifu. Ďalšiu online tarifu je treba
zakúpiť(aktivovať) až po vyčerpaní predchádzajúcej online tarify! V prípade, že
bude na aktívnu tarifu nahratá nová(ďalšia) tarifa, táto bude automaticky
premazaná a vstúpi do platnosti nová tarifa, bez nároku na vrátenie peňazí!
8.4. Platba. Platba
za vybranú online tarifu (ďalej tiež len „platba kúpnej ceny“) prebieha
prostredníctvom platobného systému GP webpay, kam je zákazník presmerovaný po
potvrdení objednávky online tarify a stlačení tlačidla „ZAPLATIŤ“. Po
úspešnom zaplatení objednanej online tarify je zákazníkovi odoslaný
potvrdzujúci e-mail na e-mailovú adresu uvedenú v objednávke, ktorý slúži ako
potvrdenie o zaplatení (ďalej len „potvrdzujúci email“) Objednávky sa považujú
za záväzné okamihom ich potvrdenia zo strany OMNITRADE, a.s. potvrdzujúcim
emailom a faktúrou. Ak došlo pri procese úhrady kúpnej ceny prostredníctvom
systému GP webpay k odpísaní čiastky predstavujúcej kúpnu cenu online tarifu z
príslušného bankového účtu zákazníka, bez toho aby bol následne vygenerovaný
potvrdzujúci e-mail alebo ak došlo k podobnej technickej chybe, ktorej
dôsledkom je, že suma predstavujúca kúpnu cenu online tarifu bola z účtu
zákazníka odpísaná, bez toho aby bola kúpna cena uhradená, je zákazník povinný
uplatniť túto reklamáciu výlučne v banke, ktorá kartu, prostredníctvom ktorej
nezrealizovaná transakcia prebehla, vystavila. Na reklamácie uplatnené u
prevádzkovateľa nebude braný ohľad. Nákup prostredníctvom platobného systému GP
webpay je možné realizovať kedykoľvek, systém je funkčný nepretržite, okrem
technologických prestávok. O plánovaných technologických prestávkach systému a
z nich plynúce nemožnosti realizovať platby v tomto časovom úseku budú
zákazníci prevádzkovateľa bez zbytočného odkladu informovaní na jeho internetových
stránkach. Ak nie je v týchto VOP uvedené inak, nie je možné od kúpnej zmluvy
na online tarifu odstúpiť. V prípade, že kúpna cena za zákazníkom objednanú
online tarifu nebude pripísaná na bankový účet prevádzkovateľa, má sa zato, že
zákazník od kúpnej zmluvy na online tarifu jednostranne odstúpil, a to okamihom
uplynutia kalendárneho dňa resp. obdobia, na ktoré si online tarifu objednal.
8.5. Dodanie karty. Zákazník má možnosť realizovať nákup 2 formami:
a. Ak je vlastníkom
platnej čipovej karty zakúpenej v stredisku Vrátna Malá Fatra (ďalej len
„čipová karta“), nákup skipasu uskutoční zadaním WTP čísla, ktoré je uvedené na
zadnej strane karty čipovej karty, čím bude karta dobitá podľa výberu
užívateľa.
b. Ak nemá čipovú
kartu zvolí možnosť „osobný odber“. Po registrácii a nákupe bude
zákazníkovi zaslaný potvrdzujúci mail s faktúrou, pomocou ktorej si vyzdvihne
skipas v Infocentre na Pasekách. Pri nákupe každého skipasu bude
k cene nákupu zaúčtovaná cena karty 4 €.
Čipová karta, ktorú si zákazník objedná cez e-shop sa stáva jeho majetkom. Skipasy sa nevracajú.
Zákazník si ich ponechá a použije pri ďalšom nákupe. Pokiaľ ich chce
vrátiť, môže tak učiniť písomnou formou v Infocentre na Pasekách. Na
základe vrátenia skipasu, bude konto klienta na „VRÁTNA E-SHOP“ zmazané
a bude mu vrátená suma 4,00 eur za čipovú kartu. Pokiaľ však klient
odovzdá nefunkčný resp. fyzicky poškodený lístok, nemá nárok na vrátenie sumy
za čipovú kartu.
8.6. Upozornenie na kontrolu - Online tarifa sa vzťahuje iba ku konkrétnemu
zákazníkom zvolenému termínu, ktorým je konkrétny deň alebo dni, na ktorý bola
online tarifa zakúpená, či určitá časť tohto konkrétneho dňa v prípade
štvorhodinových a od 13:00 hod. online taríf(ďalej len „termín“). V prípade
sezónneho skipasu je to celá zimná sezóna, na ktorú bol zakúpený, počas dní
kedy je stredisko v prevádzke. Online tarifu nemožno vyčerpať v inom termíne,
než pre ktorý bol zakúpený. Nevyčerpaním online tarify v zakúpenom konkrétnom
termíne, online tarifa prepadá bez nároku zákazníka na náhradu zaplatenej
kúpnej ceny. Čipová karta je viazaná na typ osoby (dospelý, dieťa, junior,
senior atď.) Typy osôb a jednotlivé ceny online taríf, ktoré sa na ne vzťahujú
sú v súlade s článkom 3 týchto OP bližšie vymedzené v platnom cenníku, ktorý je
k dispozícii na internetových stránkach prevádzkovateľa aj v Infocentre na
Pasekách a v pokladniach v lokalite Chleb a Paseky. Oprávnenosť
nároku na zvýhodnené ceny online taríf pre určité typy osôb (dospelý, dieťa,
junior, ISIC, ITIC, EURO26, ZŤP, senior) je zákazník povinný na požiadanie
prevádzkovateľa kedykoľvek doložiť predložením platného dokladu, z ktorého
nárok na zaradenie do danej cenovej kategórie podľa typu osôb vyplýva
(občiansky preukaz, zdravotný preukaz poistenca, preukaz ISIC, ZŤP ap.). Ak
zákazník pri kontrole nedoloží prevádzkovateľovi oprávnenosť nároku na
zvýhodnenú cenu online tarifu, je prevádzkovateľ oprávnený zákazníka z prepravy
bez nároku na náhradu kúpnej ceny online tarifu vylúčiť (kartu zablokovať).
8.7. Reklamácia - V prípade, že dodaná služba obsahuje
vady (t.j. neobsahuje objednané služby, je poškodený čip apod.), je zákazník
povinný uplatniť nároky z chýb (reklamáciu) bez zbytočného odkladu, a to
nasledujúcim spôsobom:
· po tom, čo zistí dôvody pre uplatnenie reklamácie,
t.j. dňom, v ktorom nebola služba poskytnutá v dohodnutom alebo bežnom rozsahu,
kvalite, množstve a termíne, inak právo na reklamáciu zaniká,
· osobne v závislosti na reklamovanej službe, a to
v Infocentre Paseky alebo na e-mailovej adrese infocentrum@vratna.sk,
· zákazník je takisto povinný presne špecifikovať
v čom spočíva reklamovaná vada a zároveň uviesť časové obdobie, čiže čas kedy
alebo počas ktorého sa vada vyskytla,
· dodatočne zistené chyby nebudú akceptované.
Omnitrade a.s. po preskúmaní uplatnenej reklamácie rozhodne o spôsobe
vybavenia reklamácie v lehote 30 dní odo dňa jej uplatnenia. Zákazník je
povinný pri vybavovaní reklamácie poskytnúť dokumenty spojené s nákupom služby
a ďalšiu potrebnú súčinnosť vyžiadanú prevádzkovateľom. V lehote na vybavenie
reklamácie zašle prevádzkovateľ zákazníkovi formou e-mailu o spôsobe
odstránenia vád reklamovanej služby.
9. Poskytnutie náhrady za lístok/ skipas – Klient má
právo vrátenia peňazí v prípade, ak bol dopravným zariadením dopravený
do vrcholovej stanice KLD Chleb a LD Paseky a poveternostné alebo
technické podmienky na spätnú prepravu sú v rozpore s ohrozením života. Platí
pri zakúpení len obojsmerného lístku. Na jednosmerný lístok sa storno podmienky
nevzťahujú a nemôže byť vrátená alikvotná čiastka lístku.
Klient má
právo na náhradu alebo predĺženie platnosti celosezónneho
skipasu len v prípade:
· ak zimná sezóna nezačne z dôvodu pretrvávajúcich
opatrení proti šíreniu vírusu SARS-COV-2:
o prevádzkovateľ vystaví
klientovi voucher, ktorý ho oprávňuje na prenos zaplateného sezónneho skipasu
do nasledujúcej sezóny.
· ak bude zimná sezóna prerušená z dôvodu
sprísňovania opatrení proti šíreniu vírusu SARS-COV-2:
o prevádzkovateľ na
základe konkrétne vzniknutej situácie pre držiteľov celosezónneho
skipasu vypracuje doplnkovú kompenzáciu (napr. vrátenie alikvótnej
čiastky, prenos do nasledujúcej sezóny, poskytnutie inej náhrady)
· ak držiteľ sezónneho skipasu ochorie a bude
práceneschopný po dobu min. 21 dní:
o prevádzkovateľ na
základe potvrdenia od lekára, ktoré je klient povinný doložiť ihneď alebo
najneskôr do 10 pracovných dní do Infocentra Paseky, umožňuje prenos
celosezónneho skipasu na inú osobu rovnakej kategórie. Prenos na inú
kategóriu nie je možný.
· ak držiteľ sezónneho skipasu utrpí úraz , ktorý mu
znemožní využívať celosezónny skipas:
o prevádzkovateľ na
základe potvrdenia od lekára, ktoré je klient povinný doložiť ihneď alebo
najneskôr do 10 pracovných dní do Infocentra Paseky, vráti alikvótnu čiastku,
ktorá zodpovedá obdobiu od momentu úrazu po koniec platnosti daného skipasu.
umožňuje prenos celosezónneho skipasu na inú osobu rovnakej kategórie. Prenos
na inú kategóriu nie je možný.
o V prípade úrazu sa
peňažná náhrada sa poskytuje aj pri viacdenných skipasoch. V
prípade, že platnosť prechádza cez dve časti lyžiarskej sezóny sa nevypočítava
zmiešaná cena skipasu, platí cena v deň nákupu skipasu. V prípade úrazu pri
kúpe hodinových a denných skipasov, klient nemá nárok na peňažnú náhradu.
Klient nemá
nárok na vrátenie zaplatenej sumy, alikvotnej čiastky ani na
dodatočnú výmenu, náhradu ani zmenu/predĺženie platnosti lístka alebo
na inú formu odškodnenia v prípade nevyužitia skipasu, resp. jeho celého
času alebo neodôvodneného nevyzdvihnutia si lístka. V prípade straty,
znehodnotenia alebo zabudnutia skipasu nebude klientovi poskytnutá
žiadna náhrada ani vrátená záloha za skipas. V prípade zlého
počasia, lavínového nebezpečenstva, prerušenia prevádzky horských dopravných
zariadení, zablokovaných zjazdových tratí alebo pri skoršom odjazde
v prípade, ak z týchto dôvodov nebude klientovi umožnené využiť
služby, na ktoré ho skipas oprávňuje, nie je prevádzkovateľ
povinný poskytnúť klientovi žiadnu peňažnú náhradu ani predĺžiť
platnosť skipasu. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na odstávku lanových
dráh a vlekov v prípade zlých poveternostných podmienok, nutných opráv a
revízií.
Pri
riešení problému (sťažnosti) s klientom, pokladníčka vyzve klienta (ak má
však platný cestovný lístok a daňový doklad) na spísanie sťažnosti, resp.
žiadosti písomnou formou na mieste pokladne, alebo na dodatočné poslanie
sťažnosti poštou na adresu, resp. e-mailom: Vrátna Malá Fatra, Starý dvor, 013
06 Terchová, resp. infocentrum@vratna.sk. Iná forma sťažnosti sa neuznáva! Prevádzkovateľ si
vyhradzuje právo na individuálne posúdenie každého prípadu reklamácie služieb,
oprávnenosti reklamácie, požiadaviek zákazníka a poskytnutia náhrady cestovného
a jeho spôsobu alebo výšky.
10. Sankcionovanie klienta v prípade nečestného
konania – Klient alebo akákoľvek tretia osoba, ktorá bude pristihnutá
bez skipasu alebo s neplatným skipasom, je povinný/á uhradiť prevádzkovateľovi
strediska pokutu vo výške hodnoty celodenného skipasu so 100%-ným príplatkom. V
prípade falšovaného alebo falošného skipasu bude tento klientovi odobratý bez
nároku na náhradu a podľa individuálneho posúdenia prevádzkovateľa môže byť
jeho držiteľovi udelená peňažná pokuta až do výšky 1000 €. Pri
neoprávnenom použití skipasu si prevádzkovateľ vyhradzuje právo tento skipas
odobrať bez nároku na akúkoľvek náhradu.
11. Podnikateľská činnosť - bez súhlasu prevádzkovateľa
a príslušných povolení (licencie) platí zákaz výkonu podnikateľskej a inej
zárobkovej činnosti v stredisku Vrátna Malá Fatra.
12. Ochrana
osobných údajov- Informácie týkajúce sa ochrany osobných údajov
získaných o zákazníkovi sa nachádzajú v samostatnom dokumente
prístupnom v kamenných predajniach, ako aj na stránke e-shopu.
13.
Záverečné ustanovenie- Ak je niektoré ustanovenie týchto
obchodných podmienok neplatné alebo neúčinné, alebo sa takým stane, namiesto
tohto ustanovenia bude použité ustanovenia podľa príslušných právnych
predpisov, ktoré je tomuto neplatnému alebo neefektívnemu ustanovením
najbližšie. Ostatné ustanovenia neplatnosťou alebo neúčinnosťou takéhoto
ustanovenia nie sú dotknuté. Prevádzkovateľ je oprávnený meniť či doplňovať
znenie týchto obchodných podmienok. Týmto ustanovením však nie sú dotknuté
práva a povinnosti vzniknuté za účinnosti predchádzajúceho znenia obchodných
podmienok. Za platné a účinné je považované znenie obchodných podmienok, ktoré
je ku dňu uzatvorenia konkrétnej kúpnej zmluvy k dispozícii na internetovej
stránke prevádzkovateľa.
14.
Kontakty:
PREVÁDZKOVATEĽ:
Omnitrade, a.s. Miletičova 1, 821 01 Bratislava, prevádzka: Vrátna dolina,
Tel.:+421 903 266 231, email: infocentrum@vratna.sk, IČO:35724633,
DIČ:2020267887
Prosíme
sledujte aktuálne oznamy uvedené na predajných miestach, pri nástupe na
dopravné zariadenia v stredisku a na webstránke www.vratna.sk!!!
- Milí návštevníci, INFOCENTRUM je v prevádzke od piatku 17.11. 2023 až do otvorenia zimnej sezóny nasledovne: PIA - NED: 9,00 - 16,00
- Kabínková lanovka Chleb aj s reštauráciou Panoráma v prevádzke sobota a nedeľa od 9,00 do 15,30. Tešíme sa na vás.
- SKIALPOVÁ SEZÓNKA v cene 75 € (v cene neobmedzené vstupy na skialp, 15% zľava na gastro). Možno zakúpiť len osobne v Infocentre.